thefarside

"Vad händer på nyår då?"

Publicerad 2009-12-30 20:20:44 i Allmänt,

Outfit - check
Skor - check
Make - check
Hår - check

Såhär brukar det vara på nyår, man har stenkoll på allt. Allt UTOM vad man ska göra.
Jag har kommit fram till att jag måste blivit vuxen. Jag ringde och anmälde mig på nyårsfesten redan för en månad sedan. Faster V fyller 60 och det blir mat, sprit och massa andra dumheter tillsammans med ett större gäng smålänningar, kusiner och vänner.

Dagen har bjudit på ingenting egentligen. Jag har stannat inne hela dagen så när som på en liten skiten promenad till Netto för att köpa vaniljvisp. Jag bakade nämligen en blåbärspaj när tv-tittandet blivit för tråkig, dammsugningen var klar och jag inte hade hjärta att möblera om i sovrummet när H inte var hemma.


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken E

Glöm surdegar och proffsfotografier. Här får man vara sig själv en stund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela