thefarside

Frukost på Da Matteo

Publicerad 2014-08-11 22:44:56 i

Det är liksom vad som orkas med på en dag. Det och så långsamma promenaden på stan, 5 bussbyten och ytterligare en långsam promenad till sen hem. Till soffan. Med benen högt. Och en bok. Eller vad som helst. Två telefonssamtal, tre promenader med Korven och middag. Pju.
 
Jag läste roligheter på Hormoner & Hemorrojder idag (igen) och fick där med en tankeställare om alla projekt alla blivande föräldralediga har för sin "ledighet". Shit, lära sig nya språk, skapa fotoalbum och bla bla. Jag har i ärlighetens namn faktiskt bara ett. Att komma ut, rulla barnvagn och träna. Men det lär väl skita sig fullständigt, kanske har jag tur om jag får en nypa frisk luft vid brevlådan en gång i veckan?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken E

Glöm surdegar och proffsfotografier. Här får man vara sig själv en stund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela