thefarside

Plötsligt uppskattas breda gångar i mataffären

Publicerad 2014-12-09 20:18:39 i

Sedan jag flyttade ihop med H har "vår" affär alltid varit antingen ett Ica Maxi eller ett stor-Coop. Jag har egentligen tyckt att det varit suveränt då utbudet alltid är tummen upp samt fiskbil eller fiskdisk i anslutning. Numera uppskattar jag ytterligare en sak: stora, breda, rymliga gångar mellan hyllorna! Svansade runt med barnvagn inne på centrums lilla Hemköp idag då kaffet var tokslut och fick vid varje hyllkorsning se mig omkring för att inte krocka med flingorna, köra över en fot eller stöna över att folk ställer sina korgar, vagnar och rullatorer mitt i vägen. Tjoho för jätteCoop!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken E

Glöm surdegar och proffsfotografier. Här får man vara sig själv en stund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela