thefarside

Boka av saker man har koll på

Publicerad 2015-01-14 16:02:03 i

Idag kl 14 skulle Semlan och jag bege oss till BVC för vaccination och den sedvanliga mätnings-, vägnings- och "följer vi kurvan tro?"-checken. Jag bedömde dock att förkylning på oss bägge två fick gå före och ringde deras telefonsvare för att boka om tiden. En sköteska ringde upp mig en timma senare och hade tagit emot mitt meddelande och tyckte jag var "gullig" för att jag läst lappen i hissen "var rädd om våra spädbarn, lämna förkylda syskon hemma!". Naw. Däremot hade hon svårt att boka av tiden då den inte skulle infalla förrän nästa vecka. Ajfan.
 
Jag undrar fortfarande var jag skulle befunnit mig idag kl 14.00 och om någon saknade mig. :/

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken E

Glöm surdegar och proffsfotografier. Här får man vara sig själv en stund.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela